DECEMBER

assalamualaikum!! hii!!!

Minggu ni banyak update blod sebab x ada kerja nak wat office.. 
hehehe...
 Bukan aku curi tulang yer, bos yang x nak kasi kerja..
 hehehe ...
^_+..
 okay ari ni nak share pasal 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



jejejeng.... >_<








RAHSIA BULAN 12... 

*esklusif untuk bulan 12 jer yer sebab aku lahir bulan ni.. hehehehe*

Setelah aku menjalankan siasatan
macam detective conan  
dekat internet...
aku telah mendapati bahawa sifat bulan
 disember a.k.a copricorn 
macam ni : 





yG bEz nYeR*****



--->Seorang yg aktif dikalangan rakan-rakannya, menjadikannya seorang yg     terkenal.
      *yang ni aku x sure *

--->Sangat pendiam, konservatif dan pasif. 
      *emm btoi la kot, diam waktu lapaq*

--->Bertanggungjawab dan sangat bermoral. 
      *ya!! yang tu saya*

--->Seorang yang boleh dipercayai. Biasanya adalah penyelesai masaalah. 
       *sambil garu kepala.. no komen *

--->Tidak akan mempermainkan orang lain.
      *yang ni memang pasti*

--->x pandai berpura - pura 
       *i'm not born as an actress ok!!*

--->bercita - cita tinggi 
      *meet my luvly cr*

--->suka lawak n berfikiran logik 
     *hahaha*

--->bersifat patriotik 
      * bak kata ayah mertua aku Dato Najib :1 MALAYSIA *

--->sangat2 jujur, amanah & bertolak ansur 
       * boleh la ni kalo nak jaga bab2 duit ni *

--->x ego walaupun harga diri sangat tinggi 
       * ehem3..8) *



haa terkejut kan??.. 
hahaha..
well..
*bangga diri jap* 
bulan 12 memang cam ni...
 kahkahkahakah...
:P
emmm tapi
 bila ada positif mestila ada negatifnya..
 * ni yang x syok ni =_=' *








kureng ##$$$@@###



--->Kadang-kadang kabur dalam apa dilakukannya.
      *em, btoi la kowt*

---> Disegi luaran nampak kuat tetapi sebenarnya seorang yang berhati lembut. 
       *eeeiiiuuu,macam x sesuai jer ngan aku lembut*

--->Sangat berhati-hati dan percaya kepada perspektif diri yang kuat dan ini akan menyebabkan hilang sesuatu peluang. 
      *entah*

---> sentiasa tercari-cari dan sibuk melihat-lihat sesuatu, kadang-kadang tidak tahu apa yang anda cari sebenarnya. 
       *yang ni memang selalu*

--->cepat marah
      *hobi*

--->sikap kurang bersabar dan tergesa - gesa
      *tabiat*

--->perangai yang berubah
      *normal la tu*

--->benci pada kokongan
      *yess!! exactly*


Sama naik positif ngan negatif.. 
hahaha..
 korang ada??
 x ada an.... 

okay, actually benda ni just guide kita jer.. 
yang menentukan siapa kita adalah diri kita sendiri.. 
believe with yourself n insyaallah one day u'll will feel that
 " dunia ni ana yang punya".
hehehe


<3LOL<3

No comments:

Post a Comment