+ or -

assalamualaikum... hiii!!

cuti dah berlalu.... 

Hari ni nak update pasal persoalan blog yang lalu.....

Rasa - rasanya positif or negatif ?????

 sebelom tu nak tunjuk ni la 

bahan - bahan dya 

yang aku beli sampai 2 jam tu...

benda simple ja kan tapi ambik masa grrr =.='
x taw la nak cakap apa kat anak dara ni..
 hahaha



-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 taddddaaaaaa !!!


suprise3!!!











tengok luaran memang macam positif 

tapi sebaliknya hampeh... 

eeeee btoi la pepatah Inggeris 

" don't judge book by it's cover".... 

hahaha

sama la yang di atas ni..

adesss!!

tak beku pon.. 

apa kejadahnya.. 

 grrrrr =.='

ee aku x menderhaka pon kat resipi ni...

 sejibik kowt aku ikot...

dah la tak jadi kena pulak kritikan dari 

chef2 yang tak bertauliah...

eeeeee...

malang gilar...

-.- 
hahaha

apa2 pon yang tu lah pengalaman

emmmm next time i cuba lagi... 

tengok jadi ke x??

 kalo faillll lagi memang aku ni

 tak ada bakat la dalam bab2 dapur ni...

 hahahaha..

*alar, x leh la jadi calon menantu yang baik cam ni*
hahahahaha..











p/s : awak, saya dah wat cam na saya janji kat awak... tapi malangnya awak x sempat nak tengok..~~.. :'(




 <3 LOL<3


No comments:

Post a Comment