HARI2 KU GENGSTER!!

assalamualikum.. hiii!!




Gengster an muka Patrick???
 kahkahakah... 
haa lagi gengster muka aku... 
Ni la muka aku time ABC
'Allah bagi Cuti'....
 adoii memang time ni aku tak boleh nak control aku punya emosi.
.*ingat emosi aku ni ada remote control yang boleh dicontrol... hehehe..*

Jadi pompuan ni quite rumit sikit la...
 Macam2...
 aiiii ni kalau dah kahwin ni confirm2 la laki aku jadi mangsa... 
hahaha..
  * mintak2 la laki aku cam syamil ke (nazim othman) / adam ( aaron aziz ), layan jer karenah..*
haha.. melampau aku punya wish...

sempat g adam hawa<3


sudah2!!
sebelom aku wat keluar semua watak2 novel,
 haa jenoh nak melayan.... 
Nak share ngan korang apa itu
 senggugut a.k.a PMS ??



Sengugut ni terbahagi kepada dua
 iaitu 
sengugut primer dan sengugut skunder...



Primer :

 --> Kalo remaja macam aku ni  masih sengugut akan kurang apabila mencapai usia 20 an 
--> boleh setel ngan kahwin dan lahirkan anak.. kahkah.. rasa lawak jer yang ni... 

Skunder :

haa ni yang x nak
ni terpaksa mengizinkan:(
--> Bila someone tu ada  'ENDOMETRIOSIS'
  *aku pon tak tahu apa ni*..

-->ENDOMETROSIS ni boleh menyebabkan sukar untuk hamil dan kerap mengalami kekuguguran.. *bahaya ni, risiko untuk dimadukan tinggi... ngeeeee ~~~~~*









Tiada ubat yang khusus untuk penyakit ni..
 Cuma hanya boleh mengurangkan kesakitan yang amat...

sakit habaq hang



Contohnya :

      >>makan panadol 
      >>mengamalkan beberapa petua dan amalan yang diamalkan.....


Letihkan jadi pompuan..
 hadoiii doiii yang amat la letih ni...
*mula dah merungut*...
 okay kaum hawa.. 
opps!! bkan kaum hawa la tapi aku,
 orang len dah paham aku ja yang wat2 tak paham..wakakaka.. 
 Sesungguhnya apa yang terjadi dan berlaku pasti ada hikmah
 untuk hamba-Nya kerana 
Allah S.W.T Maha Penyayang... 



Bak kata Najwa Latiff, 
      " Setiap yang berlaku pasti ada kebaikannya, 
harus pejam mata dan cuba apa saja "....
:P



<3LOL<3



sumber :

  1. dan diolah menjadi nurkilan syuhada punyer....

No comments:

Post a Comment