gua punya meroyan!!

assalamualaikum... hiii!!!!

Gua punya meroyan.... gangter kan tajuk aku kali ni... lu hado?? x ad an... ok! stop mengila sorang2...Malam niie aku tak tahu kenapa tiba2 aku nak meroyan jiwang jap... hahahaha... Nie mesti terpengaruh cerita kat tv.. Yelar kome dari petang aku balik asyik tengok  luv story jer... Keja semua terbengkalai gara2 rancangan tv.. *nampak x permainan malas dya macam mana * hahaha :P l" Bayu Cinta Luna --> Julia --> Mimpi Cinderella --> Adam Hawa --> Saiful Nita --> Sister Pearl --> Cinta Fitri"l ... Haa mananya aku tak meroyan.. hahahaha... aiii pengaruh tv betoi la... *ok, x nak ngaku salah diri* ... :3 >T_T<








Cinta itu di dalam hati.... Pemiliknya sahaja yang boleh merasai kemanisan, kepahitan, keindahan, dan kepahitan yang tiada tandingan..... Sesuatu perasaan yang tak mampu diungkapkan dengan kata2, hanya  dapat dirasai.. <3 
* ayat tak menahan*











Tidak perlu membuat sidang media, 
tidak perlu tukar status di fb @ tweet dan tidak perlu menonjolkan diri bahawa hati anda telah dimiliki oleh si dia.... <3
*kiranya x yah jadi public figure lar .... kuakuakua * :)














Jika benar wujud cinta antara mereka, orang sekeliling dapat merasai kutulusan, keikhlasan dan kepercayan serta kesetiaan cinta mereka like romeo and juliet... hehehe ^_~ *gilar ke apa aku ni.. aisshhyyy*






N tiba2 aku teringat lagu Taylor Swift
 " u'll be the prince, and i'll d princess this is a luv stories, baby juz say YESSS "..  
hahahahaha.. sasau dah aku rasa malam ni
Otak aku cakap jangan hati aku pulak kata taip la lagi.. 
haa sudah..
Layan kata hati, aku nak tidoq koi wapa?? 
Besok keja ZzZzZz...







<3LOL<3

No comments:

Post a Comment