salah paham

assalamualaikum...hiiii!!!



Banyak2 hari, hari ni aku paling cuak gilarrrrrr r.... Macam nak koma sat pon ad *suka wat terok* dengar apa yang abang lan gtaw kat aku.. Kome taw apa yang abang lan cakap kat aku.. haa meh sini nak habaq... dya cakap cam ni... "syuhada, jom kemaih sikit2 office, lec poli nak mai".... korang rasa muka aku cam na?? 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Haa lebih kurang macam baby ni la tapi lebih cute... hahaha.... Macam mana aku x terkejut, tak ada pangggilan pon cakap nak datang n yang paling aku tak leh terima tu, awat x kol aku, kenapa mesti call bos aku??? kenapa99??? haaaaiiiiyaaakkkkk, memang aku sumpah seranah dah.... grrr =.='
Abang lan n kak timah cakap depa nak wat suprise kowt.... Ah aku cakap ingat ni deko bersama eric....nak men suprise2x.... eeeee!!



"SUPRISE!!! suka x, suka x ??? " grrrrr o.0... eee sabo je la mak!!





Aku pon kalot kemas office tu... fuhh penat kowt.. naseb baik abang Lan tolong jugak kalau x abessss aku...... Untung lar aku pakai seluaq ari ni boleh langkah panjang cikit... hurrrmmm... ><

Setel bab kemas mengemas, aku siapkan laporan aku yang tertunda sejak sebulan lalu... Gilar, benda apa la aku nak merapu ni.. * tu la mai keja update blog + fb jer,, ni la makannya...* 

Nasib bek la aku ada nota bos aku *t.q bos* bagi ditambah pula kak timah tolong bagi idea nak menipu.... wakakakakaka :3.... Akhirnya setel bab2 ni, aku pon menunggu je la bila la lec "kesayangan" aku nak datang...


Setelah lama aku menuggu muncul juga....Ketaq habaq hang..kalau la boleh rasa degupan jantung aku ni kalah michael shumaccer bawak kereta.... Ni muka aku cam ni bila tengok lec tu masok office aku....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ni bukan lec aku,
 lec poli aku mana ada yang muda + smart....
dalam erti kata len handsome la.. 
hahahahaha
*dalam hati je la cakap cam ni*

Dya perkenalkan diri dya.. " assalamualaikum, saya ........................ dari poli nak jumpa ********* untuk bincang *******"... lepas ja dengar ayat akhir dya baru aku boleh tarik nafas... fuhhh! lega...yang pastinya dya datang bukan sebab nak nilai aku... wakaakakkakakakakakaka... syok wehhhh.... semuanya salah faham... Pantang jer kalo ada orang call dari poli mesti cakap ada kaitan ngan aku... itu lar, x dengar abeh.. aaaiiiiiiii tanjat gegurl... kahkahkahkahkahkah...

Tapi apa2 pon makaseh lah yer sebab misunderstanding ni , aku setelkan aku punya jurnal... haaa ambik kauu tidak keja membuta ja kat office... hehehehehehe..






<3LOL<3









No comments:

Post a Comment