december maybe

assalamualaikum

Dah december dah pon. waa cepatnya masa berlalu. tinggal 30 hari ja lagi nak 2013. emm entah sempat ke x nak ke tahun tu. Allahuakbar, *sambil melepaskan lelah *selama setahun ni macam2 dah aku lalui. pahit + manis + masin + tawar = sedih. aigooo entah apa la yang akan bakal aku tempuhi lagi sementara bernyawa. *asal sedih ja baru nak ingat mati, ni la orang Melayu*. aishyy letihnya Ya Allah. Semua yang berlaku ni disebabkan dosa yang aku lakukan. sakitkan hati mak abah, lawan cakap family. haa ni la makanan dya. Hurmm. Andai ni kifarah atas dosa2 yang aku lakukan, aku redha Ya Allah. Memang aku patut pon dapat. 

"Ya Allah berikanlah aku secebis kekuatan untuk aku bangun, berikanlah aku sedikit ketenangan untuk aku berfikir dan kurniakanlah petunjuk-Mu Ya Allah agar aku tidak lagi silap membuat pilihan dalam kehidupan aku serta jauhkanlah aku dari ganguan syaitan."- amin

Wahai Noor Syuhada binti Zabidi, bangunlah sebab masih banyak lagi benda yang nak diuruskan dan difokuskan. Apa yang penting bukan permulaan tapi pengakhiran.Yar itu lagi penting!! aku masih menantikan kehadiran 20.12.2012. Aku harap tarikh itu akan lebih bermakna dalam hidup aku. amin

assalamualaikum w.b.t
peace yeow 0_O

No comments:

Post a Comment