FRIDAY DAY

assalamualaikum... hiiiii!!!!!

Selamat pagi semua.. waaaa ngantok lagi ni... kalau la cuti hari ni kan best.... waaaaa (>.<').. Pagi2 buta ni aku nak share ngan korang pasal aktiviti aku seharian waktu cuti... Aku cuti sekali seminggu so aku aku akan manfaatkan cuti aku dengan sebetulnya.. heeeeee ..Selalunya keja aku tido jer.. hahahaha... *nampak x kemanfaatan aku tu* hahahahaha ... :P





Sebenarnya aku kena teman akak aku ambik exam kat uum... So sementara aku tunggu dya jawab exam, aku n d geng g la jalan2 dekat changloon... Heeeee x ada apa pon yang best... sedehy aku... >.< Jadi aku tunggu apa lagi makan ja lar satu - satunya aktiviti yang best.. heheheehehehe.. ok kita orang g MB.... Haa ni hasilnya...


x ad la TOWER sangat pon.. hahahaha


 haa indah khabar dari rupa.. 
tengok dalam gambo macam KLCC, realitinya Menara Alor Star ja...
heee >.<  tipah tertipu!!!


Ok perot kenyang semua hati senang, then kita orang g ambik akak aku dekat uum.. Haaa masok2 ja uum teros lebat hujan.. Rugi jer sebab baru nak tangkap gambo dekat dataran tu.. Pastu ambik akak aku dya bawak round uum.. Taman rusa la, taman botani, Go-kart la.. haaa macam2 ada.. *was2 aku ngan uum ni, macam2 ada.dah macam bukan tempat belajar dah* untung lar student uum... hahahahaha.. *nada jeles terjelas di situ* :P Semua ni gambo pemandangan dekat uum, luas gilar kawasan dya... (!_!)








Setel dah kat uum then kita orang singgah kejap kat Jitra.. Haaa cari benda makan len pulak.. kahkahkah.. keja makan ja... Dah la hujan sejuk pulak tu, boleh kita orang makan aiskrim.. hahahahahha.. Ternyata kita orang mempunyai deria sejuk yang lemah... hahahahaha.. emm x yah uji akal.. kahkahkah {>_<}













Penat dah makan semua then balik... Haa pak bidi dah x larat nak kol dah bila nak balik.. kalau ikotkan memang x nak balik lagi.. Ater det dah habis jadi terpaksalah balik... hahahahahaha...  * Haa kan dah x nampak jalan balik.. hahahaha *


Setakat tu jelar nak story mory.. hahahaha.. 
Nanti kalo ada masa kita gebang lagi yer.. heheheehehe (~_^)



<3LOL<3

No comments:

Post a Comment