TTM

assalamualaikum

Lama gilar hilangkan diri. Ni semua gara2 aku kena campak. Dah besar2 baru nak kena.. heee >< okai la jugak kena campak sebab aku dapat mc 1MINGGU... waaa nak sangat rehat ambek kau... Jujurnya aku tak tahu aku nak update apa benda kat blog aku ni.. Aku main hembus jer apa yang aku nak tulis.. So mintak maaf la yer kalo ada perkataan yang pelik2 & di luar kotak fikiran.. almaklumlah baru kena attack ngan virus.. hehehehehe (^0^) Petang ni aku just nak share benda yang aku kopi pasta dekat fb.. hehehehe 



Pesanan utk perempuan a.k.a myself... ~_^

Perempuan mudah jatuh hati kpd seseorang lelaki yg rapat dgn dia..

P/S : Awak, dia rapat ngn awak tak semestinya dia ada hati kat awak. 
Kadang dia cuma ingin hilangkan rasa sunyi di hati dia. 
Awak jaga hati awak baik2x ok? 
Hati awak terlalu berharga utk dilukai. ♥


Ni la masalah orang pompuan nii mudah sangat perasan.. tuu gaduh la frust menongeng sorang2.. heee.. masalah betoi la >< ayoyoyo nak wat cam na eik?? hurmm apa2 je lar.. yang pastinya jagalah hati baik2 sebab sekali sakit susah nak ubat dya.. haa mana ada ubat kat klinik sakit hati ni.. cer g tanya doktor ada tak penawar untuk sakit hati ni.. Confirm dya kakikan.. haahahaha...$#@## Ubat sakit hati ni ada dekat diri sendiri, "tepuk dada tanya selera" Andai yang "rapat" tu mungkin jodoh kita alhamdulilah la sebab tak "bertepuk sebelah tangan" tapi andai tidak kita anggap je lar ia sebahagian dari nikmat sementara yang Allah berikan dekat kita.. Ok what at least dya pernah bagi sebab kenapa kita senyum *_____________*... haaa 


Okai lar setakat ni jelar aku nak gebang.. Kunk ada jugak mengantok baca blog aku.. hahahaha.. Nampak kan aku punya otak kena virus terok sebab tu la aku main sebat jer apa yang aku nak cakap.. dah serupa orang mabuk pon ada jugak.. hahaha... ahh ada aku kisah?? wekk :P Okai jumpa lagi..

 assalamualaikum w.b.t
peace yeaw o_O

No comments:

Post a Comment