baby

assalamualaikum.

Morning!! Pagi ni mak abah bangun semua terkejut ngan aku. Haa tahu kenapa?? kihkihkih. Sebab aku buat breakfast pagi ni. *aku tanya, aku jawab. Hee* Bangun2 jer teros tersedia breakfast. Haa mana tak terkejut beruk?? Kahkahkahkah.. Ni la hasilnya bila terjadi anjakan paradigma. Hahahahahaha. Ok! Stop merapu. Heee ~.^

Nak tunjuk kat korang semua, petang semalam aku dapat jumpa BABY. Waa bestnya, excited kowt bila cakap pasal BABY ni. Haa.. BABY tu baru wapa hari jer lahir. Kecik jer. Takut aku nak pegang. Tapi aku tengok BABY tak berkejip mata. Sumpah weh memang comey + geram = rasa nak ada baby.. kahkahkahkahkahkah. *dah mula dah kegatalan di situ*. Lambat lagi lar nampaknya. 

Tadaaa ni gambar dya. Haa ^^


tido jer keja BABY ni.  ^_^

penat der aku tunggu dya bangun.
tak bangun2 sampai ke sudah.
hee

ni bos aku aku tolong kalihkan.
haa siap bagi petua lagi.
semua yang ada kat situ semua mak orang,
 aku ja anak mak lagi.
layan je lar (^o^)
hahahaha

haa ni dah bebas dari sangkar. hehehe
tak adalar ni kak timah yang buka bedung dya.
Nak tengok besar mana BABY ni,
ternyata kecik gilar

i am superman.. hahaha.
comey an??
4 tahun ni..

tenang jer baby ni tido,
 lupa nak kasi taw nama.heehe
nama dya mohd arfan daim. ^.^
Kulit baby ni hallluuusss banggggat mengalahkan Nescafe. hehehe. 
Sumpah memang best dapat tengok baby. 
Untung sangat2 sapa yang dah ada baby


Okai kome2, nanti kita jumpa lagi, Insha allah umor panjang. 
Semua benda yang dijanjikan semua dah tertunai.  
alhamdulilah 

assalamualaikum w.b.t
peace yeaw  0_O

2 comments:

  1. anak sapa tu? hehe . nak baby kena la kahwin cepat2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak abang lan. haha amboi akak. tu r, lambat gilar an papa nal nk masok minanbg.. hahaha

      Delete