OMoNg koSonG

assalamualaikum semua..

rindu gilar nak berblog. bz sikit sebab dah nak dekat exam. fuhhhh! penat kowt.. aigooo @.@ dalam tempoh 3 bulan ni, macam2 benda dah jadi. masalah kawan la, family la, study la, argggghhhh serius tak cukup tangan kaki nak handle.. satu2 benda kena control.. tu la kan cabaran hidup. nak berjaya bukannya senang, betul tak??

 betul kata pepatah "usaha tangga kejayaan". tapi apa pun best!! aku rasa benda yang jadi dekat aku ni, boleh membuatkan aku matang dan jadikan pengajaran untuk masa depan. cuma satu benda yang aku tak boleh nak control dan handle adalah perasaan. ngeeee ~~~ bak kata Gary "STRREEESSS"... hahahahaha..
cuma satu ja aku mintak dalam hari2, aku ingin jadi anak yang solehah, anak yang boleh membahagiakan mak n abah. yang tu jer. *asal entry aku ni sedih pulak ni, aishyyy*

oleh itu, kita semua seharusnya menjadikan ujian yang kita hadapi adalah suatu latihan untuk kita menjadi insan yang lebih kuat dan tabah pada masa depan. insyaallah. :)

#cerita hati tak siapa tahu#



No comments:

Post a Comment