AKU MEMANG POYO

assalamualaikum semua..

alhamdulilah masih lagi bernafas.. ^.^ hari ni aku memang poyo gilar,korang tahu kenapa?? hee kalau diceritakan mesti kutuk aku.. tapi ada aku kisah?? kuakuakua.. al kisah dia macam ni, aku sakit bahagian perut, dah 2 minggu rasa macam ni tapi sampai la hari ni aku dah surrender yang aku tak mampu nak tahan sakit dya.. so aku pon buat la research tentang simptom2 yang aku hadapi ni contohnya mual, muntah, sakit abdomen n seangkatan dengannya lah.. *sanggup tak p check kat doktor, kononnya teror la.. hehe* punya la rujuk dekat internet, dya cakap tu simptom KANSER PERUT.. nek butang biji mata aku baca tu.*sapa tak terkejut KANSER okay, bukan LENSER* sakit ni memang dah tak tertahan dah, punya la takut, aku cuba wat selamba badak tapi tetap tak boleh. nak tak nak aku diheret pi klinik. berdebar jantung ni bak hang... korang nak tahu doktor cakap apa??



haa macam ni "cik Syuhada jangan risau. cuma urat tulang rusuk terseliuh. nanti saya bagi ubat, makan insyaallah sembuh".. berdekah akak aku gelak bila dengar doktor cakap macam tu. tak pernah dibuat orang.. heeee aku memang poyo laaaa hari ni.. heheehehehe ~.^

moral of storynya :

  1. jangan memandai buat kesimpulan
  2. rujuk kepada yang pakar
  3. yang ni la akibat malu bertanya sesat jalan
  4.  yang ni paling penting,, JANGAN POYO....

HAHAHAHAHAHAHAHA...

Sebelum tu ada pantun :

buah mangga buah pelam
selamat malam.....
 hehehe






No comments:

Post a Comment