Syawal Datang Lagi

Assalamualaikum semua..

Sebelum tu nak wish selamat hari raya aidilfitri ya even lambat cikit.. Hihihi.. Banyak2 hari, hari ni aku paling free nak update blog.. Dah bersawang terok aku tengok blog ni.. Dah macam hidup segan mati tak mahu.. Entri kali ni juz nak show off cikit ragam syawal.. Hehe .. Syawal kali ni agak best la compare dengan sebelumnya.. Yelar sambut ngan ahli baru.. Hihihi.

 Cuma yang sedihnya abang ja lar yang tak boleh balik sebab dia p china.. Eiii ada ka patot hari raya dia p china, sabo je la… sedih kot, baru berangan pagi raya dengar suara budak2.. X pernah lagi family aku dapat berkumpul semua.. Tahun depan confirm la x.. Kak da pon dah nak kahwin, sah2 la kena ikot husband dya.. Huwaaa cedehnya L

Yang bestnya lagi raya tahun ni, pagi2 dah tak ada drama raya.. Haaa family aku memang, ada ja drama.. Yang nak wat drama selalunya abah la.. Yelar anak kesayangan tak balik kan.. Mulalah, ada jelar yang boleh spoil mood kami ni.. Tapi di atas ‘kebijaksanaan’ kak na berkata-kata, hahahaha,  J abah tak buat langsung drama raya.. Nasib baik ada kak na, kalo x jenuh jugak la nak melayan.. Aishyyyy …


Oleh tu, untuk menghargai semua yang ada balik raya ni, kita orang tangkap gambar family even tanpa family abang.. Itula abang tu tolak rezeki, aku punya baik hati kot nak sponsor.. Haaa kan dah rugi.. Aku dah pesan dah suruh balik, apply cuti awal2.. Aishyy sabo ja la.. Suka spoil pelan aku ><..  N hasilnya tadaaaaaaa…..

 ni pak bidi n cik pah..<3 
orang yang bertanggungjawab bawa aku kat dunia.. hehehe
 thanks mak abah sebab jaga atak yang ketegaq sampai terlebih.. hahaha.. 



 Haa yg ni la menantu a.k.a hantu kesayangan lelaki mak abah utk tahun ni.. hahaha.. 
tahun depan dah ada persaingan dah.. kahkahkah

yang ni la hasil dya..
 x kisah wapa spent dya janji semua orang happy...
 what a great SYAWAL.. thankz ALLAH for giving us chance...

Nanti kiter sambung cerita lagi yer.. #opehouse #last sem.. hihihi... Nak kena sambung wat t.o, tidak tak sempat la aku nk bercuti weekend ni.. hahaha.. adiooosssss
selamat malam semua
assalamualaikum..

p/s : dear lesboo, kau tahu aku punya pe'el macam mana.. Tapi kau still buat jugak kan? Aku langsung tak kisah kau nak wat apa pon ngan dya, yang paling aku kisah tu sebab tipu aku.. Depan aku, kau provoke aku segala bagai.. Skunk kau rasa bersalah, kau bagi tahu.. what a shit reason.. eh, aku tak hadap la ngan dya.. Dya ngan aku bukannya ada ap2  pon thats y aku tak kisah.. Tapi yang menyirap darah aku tu, kau tipu aku.. innocent ja depan aku.. sakit taw!! 

No comments:

Post a Comment