Mark Adam Songs!!

Assalamualaikum..


Hi!! Entri kali ni just nak share favourite song aku... Aku suka dengar sebab dya punya lirik, n of course la main reason dya sebab penyanyi handsome.. hahahaha... Untung bini dya dah la handsome, sedap sora, boleh cakap banyak bahasa.. haaaiii untung la badan... hahaha :)  Macam buy 1 free 3.. hahaha.. MARK ADAM philiphines, n married ngan orang Malaysian...First time aku jumpa dya waktu aku tengok Anugerah Blockbuster..Perrrghhh!! Memang awesome!! Sejak dari tu la aku jadi one of his fan.. Frust gila la bila taw dya dah kahwin.. huhu *Gedixxxx* Ni haa lirik lagu dya n link u-tube.. Comei ja video klip dya.. hehe *dah minat, semuanya dipandang indah,hahaha*

Lirik lagu PENCURI

Jangan tinggalkan auramu
Di sekelilingku
Ia membuat aku termimpi
Mimpikan kita

Jangan biarkan wangianmu
Mohon memahami
Ia melekat di hidung
Yang memenuhi
Di setiap sudut mindaku

Chorus:
Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan aku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku 
Dari Darjah Satu
Darjah Satu

Jangan senyum bila di depanku
Fokusku tergendala
Kau memaksa aku menutup mata
Tak sempat tutup telinga
Bila kau tertawa

Kan kukembalinya padamu nanti
Bila kita berjanji
Tuk sehidup semati

Ulang Chorus:

Dari Darjah Satu
Aku suka kamu



adiosss
salam..

p/s : Semalaman aku x bole tido semuanya gara2 Si dia baru tweet dya jatuh hati, yang aku ni rasa gelap ja dunia.. sob.. sob jugak la aku ni :'(.. Demam terus aku ni.. Aku rasa kalo dya tweet swoh mai kenduri dya kahwin aku perasan yang aku ni koma... Ntah la tetiba ja aku rasa down.. Rasa macam lost!! Selama ni dya la inspired aku.. Aku struggle kowt nak bagi sama level.. Tapi mana la aku nak sama ngan dya, dya budak u degree lagi.. Aku ni diploma ja poli pulak.. Macam langit ngan bumi.. So aku kena betulkan balik nawaitu aku yang just INSPIRED , not more than that..  Benar la apa yang dikatakan oleh pak angkat aku, Shakspeare :
  
"I always feel happy"
 You know why?
Because I don't expect anything from anyone!!!
 Expectations always hurt...

No comments:

Post a Comment