Betul2 Gebang ni. hikhikhik

assalamualaikum..

Hi!!!!!! Bosannnyaaaa hari2 gua bangun makan tido, yang tu ja gua buat sejak menjadi penganggur kehormat ni... Hampa taw tiap2 hari gua gaduh ngan Pak Bidi.. Yelar, asyik berebut channel ja.. hahahaha.. Ok, actually gua bukan malaih cari kerja ye, tapi gua tengah tunggu result keluaq n secara tak langsungnya tamatlah pengajian gua kat polimas yg ku tak sayang.. hehehe

Haa satu g gua kena dengar Pak Bidi berletiaq a.k.a bebel.. Ya Allah!! sumpah aku rasa cemuih.. Berletiaq keh gua x apply kerja.. Hee gua nak p Johor x bagi pas tu banyak bunyi pulak,. hee sabaq ja la.. Bukan gua x nak apply keja yang disarankan tu tapi honestly gua ketaq kalo ada orang kira ni.. Bukan apa gua takut gua buat malu kat company tu... Gua lebih selesa kalo gua sendiri dapat keja tu tanpa kabel2 ni.. Baru rasa syokkk sikit..

N di atas kata2 "semangat" Pak Bidi, gua apply keja dalam diam2.. gua memang pantang dicabar.. hahahahaha.. *dicabar la sangat* .. Tapi malangnya x dapat apa2 la pulak feedback.. Hurmm menyedihkan.. :( Tu la padahnya lawan g cakap orang tua.. Haa nampak dak, Allah bayar cash ja.. *so please don't try this at home #SeriousNote*

N dalam tempoh sebelum gua dapat sambung belajaq dalam bulan 9 tahun depan, in sha allah kalo dapat,, gua berazam gua nak improved kan diri gua.. Benda yang gua nak buat dalam tempoh tu

  1. Gua nak belajar bahasa Mandarin.. *cita2 tinggi bak hang, haha*
  2. Gua nak kumpul duit beli gadget2 
  3. Mesti la gua nak kecikkan badan gua ni.. hahahahaha...
Gua rasa yang tu ja la matlamat gua dalam tempoh 9 bulan dari sekarang ni.. Hurmm yang len tu hanya sampingan ja.. hehehe.. Gua benggang r, berat badan gua naik.. Streesss gua.. Gua baru tinggal diet gua sebulan, terus naik.. Aishyyy letih r.. Ni gua nak kena struggle balik.. Tapi memikirkan demi kecantikan n anak CEO, hahahaha.. Gua terus anggap tu UJIAN.. Besa la tu dugaan orang cantik memang cam tu.. kahkahkah.. Whatever it is wish me a million of luck ok??

ok yer setakat ni ja la gebang gua.. ada masa free kita gebang teruk lagi yer.. hihihi ~0^.. Jangan lupa tengok AF2013.. Supprt faizul okehy.. hahaha

p/s : Gua rasa gua dah dapat balik diri gua.. N one more thing gua rasa nak renyih sorang2 for no reason.. Tapi gua rasa malu sangat bila teringat dosa2 yang gua lakukan.. Now i realized that i'm not good enough to anyone.. That's why i hold this word "Que Sera seraa".. Just be myself and ignore all those damn things.. :) -Lilahita'ala- 


 "You don't have to defend or explain 
your decisions to anyone.
 Its your life.
 Live it without apologies"
 - Mandy Hale - .. 


No comments:

Post a Comment