Not Official yet :)

Assalamualaikum..

Hi!! Ehem2, nak habaq syuhada zabidi sudah BEBAS!! yeayyyy!!!! (^o^).. Alhamdulilah dah abes dah tapi x official lagi la graduate sebab resualt x keluaq lagi.. 2 weeks dari sekarang.. Fuhh!! Dup dap dup dap ja sekarang ni.. Last paper ari tu ari rabu and the same thing to MUET.. Abes ja MUET terus jawab exam.. Jammed gua punya otak.. Hahahaha.. MUET tu baru speaking, yang lain tu 23.11.2013 ni,, so wish me luck, okay?.. >o^

3 tahun study 3 tahun jugak la lalui suka duka.. Whatever it is, we called sweet sour our life, whether like it or not, you have to face it because its your choice.. right?? Btw, nak ucapkan THANK YOU lecturers UKUR BAHAN yang sanggup buat majlis perpisahan untuk DUB 6A.. *so touching* And sampai la masa saat perpisahan.. Honestly, sedih gila rasa, sebab peratusan kemungkinan nak jumpa balik tu rendah.. :(

And sedih jugak sebab ramai yang tweet pasai tak sanggup berpisah ngan buddies, tapi aku ... Hurmmm, dah lama terpisah!! Gua rasa hati gua dah beku sepenuhnya la.. Dya orang punya la meleleh aiq mata waktu peluk gua, tapi gua steady ja, macam x dak perasaan.. Dah la gua x balas pelukan dya orang.. Bukan gua sengaja yer tapi itu la, gua rasa janggal... It sounds cruel but this is me.. Once broke, never get back as usual..

"I forgive, but never forget because
 i never want to be hurt the same way twice"
 -Maegan Gunderson-

So, kalau la boleh gua delete memori gua macam mana gua delete dokumen dalam lp kan senang.. Tak dak la gua dok gila2 sorang.. Hahahahaha.. Ehem2, ada satu lagi announcement, emmm nak cerita ka dak?? Hurmmm  *garu kepala sat* Okay, maybe next entri gua kongsi sekarang let it be secret.. hehehehehehe..

Okai, jom out lu  yer, yang ni ja la gua punya gebang..Ooops before that,  Malam ni jangan lupa tengok AF2013.. Hahahaha.. Kali ni gua sokong Faizul sebab sora dya, pergghhhhhh!! cair bak hang..Satu g sebab dya nyayi lagu penghujung cinta, alahai!!.. oh melting gilar.. <3<3<3 .. Hahahaha.. Gua bukan tak sokong dah Azhael tapi betoi cakap Melly ,

" Azhael kayaknya junk 
*betoi tak taw eja,belasah ja ni..hehehe
food, enak dimakan tapi boring..- 

Haa gitu la gua rasa sekarang ni.. Bosan... Mudah ja kan hati kita berubah.. Sekejap ja Allah nak balikkan rasa hati kita.. Right??

adiosssss..
written by
 broke heart person

No comments:

Post a Comment