Anak2

Assalamualaikum!!!!!!!


Dapat jugak gua update.. hikhikhik (~.^) Kali ni gua just nak share anak2 gua yang gua gilakkkkkk punya sayang r... Hahaha.. *Nampak an gua punya sayang dya macam mana.. hahahaha* Rindu gilak 2 orang ni, dah lama tak jumpa.. Abang gua dah banyak kali dah janji nak balik tapi harem, idak pon.. sedeh gila gua *+ geram (>.<)* So harapkan phone call @ wechat je la nak merapu pon ngan budak2 ni.. Gua memang suka budak2 ni, waktu kecik ja la, mai dah besaq haa gua dah malaih dah r.. Hahahaha.. Tapi memandangkan depa ni anak2 gua, x kisah la besaq ka kecik ka, gua tetap "mahal la kita" .. hehehe <3


Yang botak ni gua punya brok,. hahaha

Terkezut gua lepaih dapat pic ni..
Yelar x ka macam toyol kecekk.. hahahaha..

My lovellyyyyy dovey
NIK ALIA NATASHA & NIK IRIS SOFEA..
Hurmmm best kan kalau rumah riuh ngan budak2.. Tak sabaq la nak tunggu anak kak na pulak.. Lambat nak mampoih.. hehehehe.. Dah r, setakat ni ja la gua punya gebang.. Tak larat nak taip banyak2.. Nak tengok THE INHERITORS.. hikhikhik.. bubye

adioosssss
9te


p/s : Gud luck untuk final exam .. Jangan give up  n hilang focus :) Semoga selamat semuanya..
       >(=.=)<

No comments:

Post a Comment