Jodoh Pasti Bertemu

assalamualaikum 

Malam semua!! Sambil update sambil tengok idola kecil 6.. Best!! lagi syokk dari af.. hahaha .. (Y) Ok kali ni just nak share ngan semua tentang lirik lagu Afganistan.. Gua memang suka afgan sebab lesung pipit.. dalam nak mampoih mcam lesung batu.. haha..

dalam an?? haha.. *oh melting gilarrr*

Semua lagu dya semua gua  minat..n of that songs lagu JODOH PASTI BERTEMU.. Memang tangkap r jiwa gua..  Ni lirik lagu dya.. memang awesome!!! Lirik dya tu + video klip dya yang sedih.. haishhhyyy *mata gua dah kejip2 tengok afgan ni*.. comey sangat tambah kemunculan dya kat AIM20.. Oh My God!! Indah sungguh ciptaan Allah s.w.t.. Ni gua share lirik lagu ni.. 

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu

(jika aku bukan jalanmu)
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu


Jom gua out lu yer.. nak layan Idola Kecil 6.. >.^ .. 

adiooosss
9te

No comments:

Post a Comment